Tuesday, January 03, 2006

Link ke sana

Kalau ada kesempatan, silalah berkunjung ke blog teman saya y ini.. postingnye y terbaru itu sy pernah berangan ingin menulis perkara yang sama.. dengan approach y hampir sama juge.. tapi sudah ada org lain y menulis dulu.. cerita ttg hati.. sy tidak berniat utk m'paste artikel itu di sini.. Anda boleh ke http://jeni2983.blogspot.com dan baca di sana.. posting bertarikh January 02, 2006
Usrah kami hari itu membicarakan hadith ke-12 :
Dari Abu Hurairah radhiallahuanhu berkata : Telah berkata Rasulullah s.a.w : Adalah sebaik-baik Islamnya seseorang itu, peninggalannya apa yang tiada mengenainya."
(Hadith hasan diriwayatkan oleh At-Tirmizi)

Saya sgt suke dgn hadith y ini. Kebanyakan ms y kita ada mungkin disibukkan dengan perkara-perkara y tidak perlu. Ntah.. mungkin blh fikir sendiri.. mengingatkan diri sendiri jg..

3 comments:

Jen Jeni said...

hehehe....ape2 aje la ko nie mimi..post aku nye blog..huhuhu.

itu aku amik dr mn tah.mmg tersentuh hati bile bace.so aku copy la bt tatapan aku.kalo ko nak copy article tu copy je la.xkisah....huhuhu...

mizmi said...

tkpela zaini, aku nk baca aku g sana

Anonymous said...

sy pun pegi sana jugak klu nk baca....