Sunday, September 24, 2006

%$&*@#!

Tengah tunggu pukul 9, nk hntar Mubin ke greenwood, die nk blk kg teman mokwo puasa. Cucu kesayangan katakan. Memang manja sket die tu, nk tunggu aku lahir, 3 tahun gakla die membongsu.. Mak kt, Azim ms kecik pandai bawak diri. Die penah kt "Ayah sayang abg jo, mak sayang mubin.. dia tkde sape sayang".. anak no 2 mmg mcm tu kot.. die sgt baik.. Cepatla kawin zim.. Ms kecik, jo baik dgn ayah, time tu aku belek2 buku karangan die ms darjah 6... "Mak, karangan abg jo ni semua ada ayah.. " ha aa.. mak aku pn perasan. Dah ada sorg baby.. Safiyyah mesti dah gemuk skrg..

(sambungan) Td kawan2 maryam datang rumah, aku pn tgur "hi korang.." semua buat dek je.. "hi mie.." maryam sorg je respond. aku dh tua sangat kot nk join dak2 ni.. akk br 23 la dik. aku pn beransur g jemur kain. ptg ni siti kluar dgn ayah g cari telekung. semalam satu jam die menangis nk solat, tp aku malas nk cari telekung lama die. tulah dah lama tk solat.. telekung pn tk tau kt mane. telekung tu dh lama sgt, aku jahitkan untuk maryam ms awal2 blajar menjahit lps SPM dulu. lepas ni kalau nk menjahit semula, nk belajar buat kemeja.. klu susah sangat, baju Raihan cukup... ni sebenarnye menulis utk ape ni.. Selamat berpuasa semua.. saje lepas gian nk menulis..

p/s : hmm

No comments: