Thursday, December 29, 2005

Tangan

Seingat saya sepanjang pernah tersesat ke blog orang yang tak dikenali, cume sekali sahaja pernah meninggalkan jejak penyinggahan. Maksud saya, menulis comment. Bloger tu saya tk ingat namanya, url blognya juga tak berjaya saya jejaki. Cerita lama. Rasanya dah hampir dua tahun. Kenangan yang tinggal tentang bloger tu hanyalah phrase yang dipostingnye yang saya ambil dan publish pula di blog ini. Phrase tu ditujukan untuk bakal tunangnya, kalau tak silap. Agak menarik.. jadi saya salin ke dalam buku usrah saya...

You know why God created gap between fingers? So that someday the one who is made for you, comes and fill those gaps by holding your hand forever

Dulu waktu tgk orang lain ada blog, tk merasa nk ada blog.. menulis cume di computer sahaja.. Ah macam2 ah, orang main friendster saya tk main.. Bukan ape.. pernah main, mula2 cam best, tapi lama2, tkpe ah.. saya pun mendeletela akaun di sana.. hahah.. daa~

p/s : Tiba-tiba terfikir ada kemungkinan blog ini juga senasib dgn akaun friendsterku..
p/s : Harap tk ‘sengal’ dengan posting yang kali ini.. Saje.. ada org tanye psl posting terbaru, ntah ape nk mengarut.. bye..

No comments: