Tuesday, December 20, 2005

Menulis lagi..

Last posting adalah 4 Jun 2005.. tapi ada sedikit kemusykilan dengan tarikh tu. Rasanya aku buat blog ni waktu awal-awal masuk training.. dan time tu jgkla aku menulis first entry. Maksudnya adalah penghujung bulan 3 atau awal bulan 4.. tu pun cume ada 2 posting. lepas tu dah tak menulis lagi sebab sibuk dengan sistem untuk FELCRA.

Tapi lepas tu pun still ignore je dengan kewujudan blog ni, sebab aku tk ingat username dan passwordnya.. nilah yang dinamakan hangat-hangat tahi ayam.. Fotopages tu pun dah lama tak melayan posting gambar baru. Diorang yang main fotopages sumenye gempak2 kot kamera.. tak main ah kamera henset.. tu yang gambar cun semacam agaknya..

Semalam baru dapat mengaccess balik blog ni setelah dinasihatkan oleh Cik Wani.. ingat malas nk layan dah.. macam mane la aku boleh gune username kashiwabara (pelakon Jepang).. mmgla aku tk ingat langsung..

Kali ni pun entahlah.. cuba menulis jika ada kelapangan.. sem terakhir ni betul-betul membuat otakku blank dengan jadual harianku.. Cuma satu subjek dan projek 2.. ni yang melayan balik kerja-kerja menulis dan mengedit tulisan-tulisan lamaku.. So ini sahaja catatan untuk come back yang kali ini, esok kene pergi clas Prof Jamilin.. sy masuk tidur dulu..

p/s: Prof Jamilin kuat tul bertanya dlm lecture die. Satu soalan boleh die pusing satu clas.. so main jawab je la.. nk ulang jawapan orang lain pun ulangla, asal jawab. Hebatnya ilmu Saidina Ali.. boleh beri 10 jawapan untuk satu soalan..

No comments: